2009年3月30日星期一

東九龍電腦節:我要買「字」大的Mon

黎緊既星期四開始就係今年既第一個電腦節,根據上一年既經驗,通常電腦節就係買平mon既好時機,宜家潮流興 Full HD,個resolution要夠高,但係同一樣resolution又可以有幾隻size既mon揀,有時都唔知點揀。

我就鍾意電腦睇D字大隻D,始終上網唔係驗眼,點都要睇得舒服D架嘛!之前去鋪頭望下D mon,就咁睇真係唔知點同用開個隻比!之後問左個IT朋友,佢比左個list我參考,只要睇番用開既mon既點距,就可以比較番新 mon同舊mon既字體大細(點距越高,字越大)。因為我用過兩個mon,點距相差幾遠下,其中有個就係嫌D字太細太難睇,所以呢個list就幾岩我用,希望大家都岩洗。

沒有留言:

發佈留言