2009年6月20日星期六

NIKE鞋有保養,回收檢查詳情

一向以為電子野先有保養做,原來NIKE鞋都有官方一年保養,如果不幸買到次貨,都有個途徑爭取下。
以下係經驗分享,資料唔保証百份百準確。

回收方法

  1. 官方提供一年保養,唯一可以證明你係一年內買鞋既,就係張單,所以一定要keep單!
  2. 全港只係得一間指定鋪頭會做回收(地址寫起下面),職員話會拎返廠檢查。
  3. 回收個陣職員會要求你比埋張單佢,如果即時無,可以事後提供。
  4. 回收起十五個工作天內會通知你檢查結果,個陣先知有無得賠。

賠償方法

  1. 如果NIKE有貨,當然會換番對鞋比你。
  2. 如果己經斷貨,就會叫你去同一間鋪頭換返同等價值既貨品,佢會話你知你對鞋原價值幾錢。
  3. 返到鋪頭,要帶埋回收張form搵職員,如果係叫你換貨品,可以問佢換既貨品係咪以賣價既9折計算。
  4. 如果想換既貨品超出賠償金額,可以補差額購買。

補充一下,唔好以為NIKE專門店就有好多野賣,其實款式唔算好多,就算佢肯比你換同等價值既野,都唔知係咪一定有心頭好架。

指定回收鋪頭
鋪頭名:Nike Hong Kong
地址:尖沙咀廣東道30號G04-G05號舖(即海防道與廣東道交界,新港中心2座)
電話:23752175

沒有留言:

發佈留言