2009年5月24日星期日

數碼化即影即有

寶麗萊(Polaroid)呢個名字基本上同即影即有畫上等號,但係踏入數碼時代就有了即影即睇,即影即有就無咁流行。寶麗萊差不多在一年前宣佈不再出即 影 即有機專用菲林(但不排除將專利售予其他人),令一班忠實Fans(可能你係其中一個)感到可惜。果種等相乾的感覺同埋獨有色調暗角彷彿會被取縍,不過唔駛驚,有左以下落黎介紹的software後,可能可以令你重拾當年感覺。

呢個軟件叫Poladriod,串法同Polariod好似,顧名思義,就係扮Polaroid。Mac版就出左一排,Windows版的beta version就上年聖誔左右出。一出就即係download黎玩,感覺只得一個字 - 正!

個program好易玩,開program然後將你要寶麗萊化的相拉落部仿寶麗萊機度,部機就會出即影即有相。玩開即影即有的都會知道要等張相乾,等一兩 分鐘就會乾(想令到佢快D乾?得,用mouse不斷fing幅相啦!)。以下為screenshot(有一張乾左,三張仲等緊):



個program仲可以俾你加暗角同加手指模添。俾D 私家樣版大家睇先:
原相:


寶麗萊後:


原相:


寶麗萊後:


原相:


寶麗萊後:


原相:


寶麗萊後:


想download黎玩,去官網啦:http://www.poladroid.net/

唔駛俾錢買photoshop再整action scripts就可仿效到像真度頗高的即影即有相,得閒玩下相都好。玩得開心未俾D錢果個developer囉。

沒有留言:

發佈留言