2009年4月16日星期四

攻略:賺盡「八達通自動增值」信用卡回贈

八達通自動增值依排真係好犀利,間間銀行都谷行個自動增值promotion,今次又有好野介紹,就係大新/豐明嘅promotion,做緊回贈$120,大概有8%回贈。


要教大家嘅攻略就係合成大新/豐明同匯豐嘅回贈:

第一步:即刻轉去申請大新/豐明嘅「八達通自動增值」,就會有$20嘅回贈。再用張大新/豐明信用卡簽$1000蚊加自動增值兩次(記住申請每次$250蚊增值,唔係就蝕底左),就會有$100嘅回贈。

第二步:喺5月31號前轉過去匯豐嘅「八達通自動增值」(唔使怕麻煩,匯豐會自動幫你取消大新/豐明嘅自動增值),就會有$30嘅回贈。咁之後你就可以享受埋匯豐兩個月(6月1號至7月31號)嘅2%八達通自動增值回贈。

再誇d若果你喺好早就搞掂第一步,咁就即刻做埋第二步,你喺5月31號前用嘅匯豐「八達通自動增值」仲可以有埋10%(最紅星期五)嘅回贈添!禾味龍呀~

沒有留言:

發佈留言