2009年2月1日星期日

Pizza Hut網上訂講外賣速遞

一大班人想叫外賣,通常Pizza都係其中一個熱門選擇。去到佢個網頁,會分開「簡易快線」同「全線美食區」,呢個時侯就係要睇你有無比心機叫外賣啦!

貪方便既「簡易快線」就唔洗登記做會員,但係每個餐既內容就set死左,你只可以叫佢個D一早準備好既選擇。

至於推介大家用既「全線美食區」,只要免費登記做會員之後就用得,網上訂購滿 $160就會有免費小食送,而Pizza Card用積分換食物亦都只適用於「全線美食 區」。就係因為呢個滿$160送一客既小食,所以大家記得要分單!盡量將要叫既野食分開幾張各自滿$160既單,咁就可以多D小食。(因為你一張單$320佢都只係會一個小食比你。)

另外呢,我地試左WOW!常餐,35蚊有飯有湯有汽水有包,真係幾抵,飯既份量同平時訂Pizza餐個D一樣,當然D款式同材料就差D D。Pizza Hut外賣速遞要$60先得, 大家揾個friend一齊就夠,仲可以簽信用卡儲積分添!

沒有留言:

發佈留言